Prodajte več novih avtomobilov z optimizacijo preostalih vrednosti s storitvijo Car To Market.
Naši tržni strokovnjaki sodelujejo z vami pri optimizaciji preostalih vrednosti za večjo dobičkonosnost in prihranke pri stroških.
Povečajte zaželenost svoje blagovne znamke in vozil. Ustvarite položaj, kjer vsi vpleteni v vrednostni verigi prodaje vozil pridobijo.
Okrepite upravljanje preostale vrednosti za bolj dobičkonosno prodajo novih in rabljenih avtomobilov – izboljšajte svoje poslovne rezultate
Zanesljiva vseevropska analiza
Ocenite potencial svojih vozil z vseevropskega vidika – uvedite dosledne strategije cen in specifikacij.
Da, prosim kontaktirajte me glede Car To Market
Car To Market podpira večino začetkov prodaje povsem novih baterijskih električnih vozil v Evropi.
Podpora proizvajalcem od začetka prodaje do upravljanja življenjskega cikla
Naša ekipa analitikov tržnih in preostalih vrednosti bo z zanesljivostjo in optimizacijo vaših strategij trženja zagotovila visoke preostale vrednosti pred naslednjim začetkom prodaje. Podrobno poročilo Car To Market vam bo v podporo pri uskladitvi prednostnih nalog v celotni organizaciji več mesecev in celo let pred začetkom prodaje.
Faza 0: Zasnova za prihodnost
Naši izkušeni analitiki Car To Market vas vodijo skozi postopek, ki se lahko začne že štiri leta pred začetkom prodaje. Car To Market vključuje produktne in raziskovalno-razvojne ekipe veliko prej v postopek optimizacije prodajne in komercialne uspešnosti vozila v celotnem življenjskem ciklu.
Faza 1: Določitev prave strategije izdelka
Bližje komercialni predstavitvi vozila se postopek Car To Market preusmeri v fino prilagoditev zmagovalnih tržnih strategij. Z upoštevanjem naših priporočil lahko še dodatno povečate zastavljeno preostalo vrednost svojega vozila.
2. faza: Ugotavljanje končne preostale vrednosti
Na podlagi končnega izdelka in strategije trženja bo ekipa pripravila podrobne napovedi preostale vrednosti za vse ustrezne različice vozila, vključno z različnimi pogonskimi sklopi in linijami opreme. To izčrpno primerjalno analizo lahko uporabite v pogovorih z vsemi zainteresiranimi deležniki, ki imajo tveganja sredstev v zvezi vašimi vozili.
Povečanje preostalih vrednosti za 1 odstotno točko izboljša dobiček za >1 milijon EUR letno na 10.000 vozil, prodanih v zakupnih pogodbah.
Strokovna priporočila za izboljšave 16 ključnih dejavnikov, ki vplivajo na preostalo vrednost
V podrobnem poročilu boste prejeli poglobljene analize in uporabne vpoglede, ki obravnavajo naslednje:
- Prednosti in izzivi zasnove, vključno z zaznano kakovostjo
- Strategija trženja, vključno z opremo, načrtovanjem količin in spodbudami
- Primernost za vsakdanjo uporabo, vključno z dosegom in časom polnjenja
- Stroški/učinkovitost, vključno s porabo goriva in energije
- Uspešnost preostale vrednosti vaše blagovne znamke
Zakaj strokovnjaki iz proizvodnje zaupajo našim podatkom in storitvam
Naša ekipa usposobljenih vseevropskih strokovnjakov izvaja analize na podlagi najsodobnejših statističnih postopkov in visokokakovostnih vhodnih podatkov, kar povečuje natančnost naših napovedi.
Odkrijte, zakaj je Autovista prava izbira za strokovnjake s področja proizvodnje.